Vi har kanskje bransjens mest innovative distribusjonslager i Kristiansand som har en total størrelse på over 4000m2. Med vårt avanserte lagerstyringssystem, Biz Click, sikrer vi effektiv og sømløs håndtering av våre produkter. Vi prioriterer bærekraftig drift, og vårt tak er utstyrt med solcellepaneler som produserer tilstrekkelig energi til å drifte lageret. Med vår satsing på solenergi har vi allerede redusert vårt karbonavtrykk samtidig som vi genererer overskuddsstrøm som selges videre.
Våre samarbeidspartnere innen transport er Bring og Xfrakt som tilbyr elektrisk transport.
Vi har nettbutikker for mange av våre kunder. Dette gjør logistikk, distribusjon og kontroll mer effektivt for oss og våre kunder.
Mange av våre kunder ønsker en forutsigbarhet i levering av produkter, men også klarere retningslinjer på tvers av avdelinger når det kommer til hvilke profileringsprodukter som skal brukes. Noen ønsker i tillegg å opprette egne personalbutikker hvor hver ansatt kan kjøpe bekledning og produkter.
Vi bruker nettplattformen Word Press, og legger vekt på å skape en intuitiv og enkel brukeropplevelse for våre kunder. Nettbutikkene kan tilpasses kundens behov, og alle produktene fotograferes hos Strømmes.
Nettbutikkene er direkte integrert mot Visma Business, hvor lagerstatus synkroniseres direkte. I våre personalbutikker vil betaling foregå via Vipps eller PayEx (Visa/ Mastercard).
Mange selskaper har et definert utvalg av profilerings- og gaveartikler. Vanligvis er det flere forskjellige avdelinger og personer, som har behov for akkurat dette.
Det kan være en tidkrevende oppgave å administrere interne bestillinger og distribusjon ettersom vidt forskjellige artikler fra sortimentet skal distribueres til forskjellige personer og destinasjoner.
Hos Strømmes gir vi deg muligheten til å vise og tilby din bedrifts utvalg av kampanjeartikler i en nettbutikk. Utvikling, drift og administrasjon gjøres internt av våre egne ansatte, dette for å skape en trygghet hos deg.
Derfor er Strømmes sine nettbutikk et fornuftig valg og en tjeneste for våre kunder. Og med mange års erfaring og markedets kanskje mest komplette løsning har vi kompetansen og plattformen.
Å ha en egen distribusjonskanal gir god mening for de fleste. Da kan alle aktuelle personer i bedriften, uansett tid og sted, bestille varer på nett, Strømmes tar seg av både lager, logistikk, distribusjon og fakturering. For oss er det enkelt. Vi gjør det hver eneste dag.
Våre nettbutikker er utformet med mange forskjellige funksjoner som salgsfremmende produktbeskrivelser samt sporing av brukeratferd i nettbutikken. Det er opp til hver enkelt bedrift å definere hvordan nettbutikken deres skal se ut. Vi har kort gjennomgått noen av funksjonene til en nettbutikk nedenfor, og følgende fordeler sikrer at implementeringen av en nettbutikk er en suksess for brukerne deres:
All nettbutikkutvikling av Strømmes er laget med høy fokus på brukervennlighet og tydelighet. Nettbutikken skal tilby en positiv brukeropplevelse hver gang.
Skjem bort dine ansatte ved å tilordne dem vår merkevarebutikk. Her er noen av de mest populære gavevarene fra våre merkevareprodusenter.
Rapportering vår er utviklet på bakgrunn av vårt ønske om å stadig forbedre nettbutikkene våre, men også for deg som interessert kunde.
Digital informasjon om tilgjengelighet og forventede leveringstider for etterbestilling / nye produkter. Enhver bruker vil enkelt kunne se hvor mange produkter som er igjen per produkt ved en aktiv lagerstatus som teller ned antall tilgengelige varer.
I våre netbutikker har vi et bredt utvalg betalingsløsniger: Vipps, kredittkort, EHF faktura, gavekort, og rabattkoder.