Ofte stilte spørsmål

Er det noe du lurer på? Nedenfor finner du en hel del spørsmål og svar. Finner du ikke det du leter etter, ta gjerne kontakt så hjelper vi deg!
Hvorfor fusjonerer vi?

Vi tror at ved å samle våre ressurser, vil vi kunne tilby dere et bredere og bedre sortiment av produkter og tjenester. Fusjonen gjør oss i stand til å levere flere relevante løsninger for deg som kunde. Vi har en ambisjon om å bli best, og vi håper du vil oppleve en positiv forskjell.

Får jeg ny kontaktperson?

Selv om navnet endres, kan vi forsikre deg om at menneskene vil være de samme dere kjenner fra tidligere. Våre ansatte skal spille på hverandre for at du skal få den beste leveransen.

Legger dere ned noen av kontorene?

Vi vil fortsette å ha lokale kontorer som tidligere for å sikre at vi imøtekommer de unike behovene.

Jeg har allerede en avtale med et av selskapene som nå har fusjonert og blitt til Strømmes24 AS. Vil min avtale videreføres?

Ja, alle eksisterende avtaler og forpliktelser vil bli ivaretatt som tidligere.

Hvorfor velge en leverandør med ISO sertifisering?

Reklame og profileringsartikler dekker ett bredt utvalg av produkter til mange forskjellige bruk og til mange målgrupper. Disse produktene omfattes av en eller flere lovverk, de fleste av disse er EU-regler men også nasjonal lovgivning.

Vi forplikter oss til å kjenne denne lovgivningen slik at du er trygg på de produktene du kjøper.

Hvordan tar jeg kontakt?

Vi gleder oss til å få din henvendelse!

Telefon: 38 12 01 00

Epost: kundesenter@strommes24.no

Eller finn din prosjektleder her: https://www.strommes24.no/kontakt-oss

Hvor har dere kontor?

Vi har avdelingskontor i Kristiansand, Oslo, Vestby, Trondheim, Stavanger, Bergen, Hamar, Tønsberg

Kom gjerne på besøk! Vi har også showrom på alle våre avdelinger, disse inneholder et lite utvalg av det vi kan tilby: https://www.strommes24.no/kontakt-oss

Jeg ønsker å bestille varer med bedriftens logo på, men jeg vet ikke helt hva. Hvordan går jeg frem?

Ta kontakt med oss, så vil vi kartlegge dine behov. Vi kommer med kreative forslag til løsning til hvordan du kan skape uforglemmelige øyeblikk. Du kan også se et lite utvalg av varer på tilbyr på: https://www.strommes24.no/produkter

Hvis din bedrift har en designmanual så setter vi pris på å motta denne. Vi tar også gjerne imot vektorisert logo i AI, EPS eller PDF.

Les mer om hvilken type logo og farger vi trenger her

Hva er en vektorisert logo, og hvorfor trenger dere dette?

En vektorisert logo kan skaleres opp i størrelse, uten at den blir grovere eller mer hakkete. En bildefil (som f.eks jpg eller png) består av små punkter som blir mer synlige når man skalerer opp logoen/bildet i størrelse, så vil en vektorfil være like skarp og fin uansett hvor mye du skalerer denne opp.

Les mer om hvilken type logo og farger vi trenger her

Har dere minimumsbestilling?

Vi tar utgangspunkt i bestillinger på minimum 25 stk, men vi har også anledning til å hjelpe deg med lavere antall. Vi gjør oppmerksom på at enkelte varer har minimumsbestillinger som ligger på et høyere antall enn 25 stk. Da vil vi i så fall gjøre deg oppmerksom på dette.

Hvor lang leveringstid har dere?

Leveringstid avhenger av hvilket produkt du ønsker å kjøpe, og hvilke leverandører varene blir kjøpt fra. Du skal alltid få estimert leveringstid når du er i kontakt med våre prosjektledere.

Vi regner ca. 3-4 ukers leveringstid med mindre annet er spesifisert.

Har din bedrift lagerført varer hos oss, vil normal leveringstid være 2-5 virkedager.

Hvordan etterlyser jeg varer som er bestilt?

Når ordren din er sendt, skal du alltid motta en sporing fra oss. Hvis ikke du har fått dette, ta kontakt med din prosjektleder på telefon eller epost. Oversikt over våre prosjektledere finner du her: https://www.strommes24.no/kontakt-oss

Du kan også ta kontakt med resepsjonen på mail: kundesenter@strommes24.no

Jeg har mottatt feil vare, hvordan går jeg frem?

Det er vi veldig lei oss for, og vi skal selvsagt løse dette! Ta kontakt med din Prosjektleder på telefon eller epost. Oversikt over våre prosjektledere finner du her: https://www.strommes24.no/kontakt-oss

Du kan også ta kontakt med resepsjonen på mail: kundesenter@strommes24.no

Jeg ønsker å reklamere på mottatt vare, hvordan går jeg frem?

Vi strekker oss langt for at våre kunder skal være fornøyde, og vi er lei oss for at vi ikke klarte det denne gangen. Ta kontakt med din prosjektleder på telefon eller epost så finner vi en løsning. Oversikt over våre prosjektledere finner du her: https://www.strommes24.no/kontakt-oss

Du kan også ta kontakt med resepsjonen på mail: kundesenter@strommes24.no

Jeg har fått purring på en faktura, og mangler hovedfaktura. Hvordan går jeg frem?

Ta kontakt på mail: okonomi@strommes24.no for å få en fakturakopi.

Har du spørsmål, så har vi svar!